Music

piątek, 10 stycznia 2014

Katerina Petrova- post Kingi

Dzisiaj napisze o mojej ulubionej postaci i wym serialu Katerinie.
Jest człowiekiem(wcześniej wampirem). Zażyła lekarstwo na wampiryzm podczas walki z Eleną.
Jest sobowtórem Amary.
Jest przebiegła i czasem egoistyczna, ale za to ją lubię :)
Stan zdrowia Karherine pogarsza się za sprawą lekarstwa, które wyssał z niej Silas.
W ten sposób zbliża się do Stefana <333
W 5 sezonie poznajemy jej córkę Nadie Pietrove, która jest wampirem.
Mam nadzieję,że Katherina nie umrze w 100 odcinku pamiętników :c







1 komentarz:

  1. Świetny blog widać , że poświęcasz dużo czasu aby był coraz lepszy :)
    Zapraszam na mojego bloga, mam nadzieję, że również ci się spodoba. Będzie mi bardzo miło, kiedy go zaobserwujesz. :)
    http://stay-forget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Tumblr Mouse Cursors